Thursday, June 17, 2010

oh no!!! bday mak aku kemarin...

ok...anggap post ni kemarin k...yeay...'HAPPY BDAY TO U!!!!'...mak aku kol kemarin...aku angkt jer phone terus ckp ayat tu..padahl bday dia...hahaha...happy bday mak!!! love u too,3,4,5,6,7 smpi trillioooonnnn...=)


kali ni bday mak yg keeee..erm...jap nk calculate...aku selalu lpa...tp aku akn relate kan dgn thun bila kita merdeka..sbb mak aku muda sathun dr trikh tu..so..merdeka thun 1957 kan?? so mak aku lahir thun 1958..jadi hari jadi dia kali ni yg ker 52....mak aku dh tua...hohohoh..perkara pling mak aku sensitip..kalu ank2 sbut dia tua..hahahaha.....

doa aku tuk mak....
  • selamat hari lahir mak...
  • semoga mak sihat selaluuuuu dan dipjgkn umur
  • pahcik syg mak sgt...muahhhhhxckksss
  • doa pahcik dpt keja cepat..nti kita p umrah sama2
  • masak sedapppp selaluu...
  • seperti thun lepas punya doa...semoga mak menmbhkn berat bdn..hehehe...
  • bg la pahcik tidoq ngan mak kalu led tk dak umah...bukn adik..tp kalu dia nk gak tidoq ngan kita soh dia tidoq bwh...hahaha
  • ajakla phcik p sopping sama2 (kecuali kedai kain..saya mengantuksss!!!)..snggup jd driver..jnji ada hbuan..hehehe
  • semoga mak sentiasa disisi pahcik sampai bila2...
  • next year punya bday phcik bg hadiah na??? nk dua tiga biji handbag pon tkpa..=)



p/s: kalu mak kt depan aku skang..nk peluk n cium mak!!! lurvuuu u mak!!!

No comments:

Post a Comment