Monday, June 14, 2010

# cerita 1

cerita ini berkaitan adik aku...8hb jun 2010 adalah beday dia yg ke 14..mksudnya aku 24...kami kan jarak 10 tahun..hohoho..nk state gak wpon blom masuk g..hujung tahun wehh...time org nk wat penutup cerita...ritu bday dia n supupu aku yg kt pendang kenduri kawen...suma fmily berkumpul lah seblh mak aku...tp tk suma laa...tp okela leh ngumpat2..wat sinetron...lawk2...yg best..adek aku nya bday..aku dok canang..weh..rini bday nasuha...weh rini bday nasuha..sampi suma adik beradik ketahuan dan berkata oh ya ka...adik aku tk taw aku dok sebarkan..dia kn berbeza ngan aku..pendiammmm yg amat..apa daa..tk dk life tolll..hahaha..tp aku nya lelaki idaman adalah pendiam(bila serius), lawak...yg penting macho..ada misi dlm hidup n cool...ada nk dpt ni..hahaha...bila dia jumpa aku...dia pon kata ..'ni mesti keja acik...suma taw bday u-are (panggilan dia)...over la acik ni..u-are tk kata apa pon'...hahaha..wehh..baik sikit...hg ptot bersyukur taw...sbb aku dok gebang sana sinilah mak ndak belanja kita p mndi kt krnival SP yg tk syiok tu...hhahaha...sapa untung??? dia gk yg over main menatang longsor yg tinggi tuu...so SHARIFAH NASUHA SYED MAHADI...credit to your acik for ur present dis year!!! kita sm2 untung!!!hahaha


aku tingin gak nak naik..tp drh gemuruh mambuak2 sejak dh berumur ni..muahahaha.....kasi can la budak2...padahal aku risau had laju melampaui batas seem that aku dh gemookkk......takut terkeluar dr gelongsor jerr..bahaya2..hahaha

2 comments:

  1. Bestnyer main air!!!!

    btw sunday carnival tu tak best ah??? ^_^

    ReplyDelete
  2. hahaha..men ngan budak2...lyn jer..tk best kak..tk der per pon...tambun tripple best!!!

    ReplyDelete