Tuesday, June 15, 2010

kesinambungan #cerita 2

cerita 2 kan aku sgt heppy gila kan...sonok la dh ada dwet...dh plan ni...nk p kl dh tk yh kaco dwet mak ngan led aku...so nti beli tiket...nk p sopping ckit..lama tk bertukar bju bruu..huhuhu..sedihhh...tshirt pon dh kelabu...selekeh ja aku la ni...tk pa lah...plan baik punyaaaa kannn...sekali mslh keta mai time ni...cissss...keta ni pown asek nk menjelesi aku...13 hb jun kenduri umah naim...crita ni dh jd beberapa hr lepas...tp konon cerita ni jd rini k...aku msih ingt plot cerr dgn baik sekali...

ok..aku kt SP lg...bgun pg bersiap nk blik peneng than terus gerak g bukit merah kenduri umah naim...@ boss aku terbaik kt usm...dia ni classmate aku...dia mamat yg best tuk buat lepak n kutuk scra terbuka...hahaha...boss...bob...n boom...depa ni aku bg gelaran 3B...aha..bukn sbb nama depa mula dgn huruf B..tp sbb depa boroi..kahkahkah...depa 3 ni mmg sempoi..dulu time kelas...kalu mai kelas..lmbt tiga2 org...p mkn pon sm2...so senang nk pggil depa..'3B mana weh???..' haaa..kannn?? best gelaran untuk depa kan...kikiki...sbnrnya aku tk plan nk p pon knduri boss ni..mn taknya...keja tk settle...tp kalu tk p pon ttp tk settle..hahaha...dwet lg..sekali boss chat wat ayt sedih daa...2 lagi B pon tk leh turun daaa...so mcm tk dk sapa mai wakil budk MI..aku cm isk..sedih lak...g pon aku mmg slh sorang pompuan yg ter'best' antra kwn pompuan ms degree ngan depa....ceeewahhh... (bukn aku kata...depa bertiga kata...aku ingt lg hmpa pernah kata ms kita lepak kt hammer bay...hahaha...jgn nk argue lak...)...leh kata 3B ni selalu hiburkan hati aku gk ngan lawak bodo n bangang depa...kalu stress, depa ada untuk aku gelakk2...tgk beb..aku ingt ooo jasa hampa kt aku...=)....ok blik kpd cerr..aku decide ler pg kenduri boss ni...sekali nk gerak dr SP..pak ndak tk dk umah lak..tk dk sapa kt umah..cmna aku nk tinggal umah kan...pakndak aku kena antr mak ndak keja...so tunggu dia blik...dia dok cek2 keta aku...sekali tayar depn buat hal daa..bahaya la tuk blik peneng cm gitu..kena p cr kedai tayar lu...dlm RM 300 kena lebur gak...perghhhhhhh...bru berangan nk g sopping dgn dwet 'keajaiban' aku dpt tuu..hampesssss...dh kena prepare untk keta ni dah..menci tollll..

blik peneng, jumpa nana kat masjid n terus grk g perak...g la cr umah boss...time smpi boss tgh bersntap...perghhh...sntap dia mmg tk hengt dunia okeeee...yerrr..raja sehari katakan...mmg dia mkn pon cm raja tk mkn sebulan...hahaha..lwk ja boss...settle, km gerak p taiping lak...kenduri sedara ain lak...p lepak umah mkcik dia..tp odw balik, ain tk blik sekali..dia blik ngan mak dia..so aku ngan nana jerr blik peneng...ms msuk keta tuuu, nana kata busuk aper ni ek..aku kt mn tahu..tkperlahh..kete jln..nana citer mcm2 smpi stu thp kitorg slhkn telur yg dpt dr kenduri tu telor busuk...ktorg thn lg...aku penuh kesabaran dgr cerita nana n nana lak kempas kempis hidung nk hbiskna cerr dier..hahaha...smpi hbis crita..nana dh tk thn..'cik!!! ko cr mender per yg busuk sgttt niiiii' ...sora nana kn nyaring...leh la kwn2 imagine gaya nana yer..hahaha..aku pon ngan selmber angkt kain aku nk tgk kt kaki aku apa2 menda kan.....sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..perghhhhhhhhhh..aromaaa...perghhhhhhhhhhhhhhhhhh...kasut akuuuu...perghhhhhh...taik kucingggggggggggggg...perghhhhhhhhhhhhhhh...kitorg dh mcm org gila lm keta...nk termuntah bau...siotttttttttttttttt......

p/s :kisah taik kucing dr perak...perghhhh...aku teramat tertekan...apsal akuuuu...why???? menci tollll...serba tk kena dr pg tadi..dh la dwet 'keajaiban' terbang...kena taik lgiiii.... perrrghhhhhhh...apakah ini???...
sian JHA (keta) nana...kotor sbb taik kucing...sowiii nana...

No comments:

Post a Comment