Monday, June 14, 2010

# cerita 3

1)
cerita  ni suspen...haaa..apakah....tk dk la..rini adik beradik mai umah aku...mak buat laksa...mkn pulut durian...mkn tuuuu mkn niiii...suma licin..alhmdulillah...yg saspennya..mak ndak aku jtuh toilet terduduk...gedebok!!!!! aku tgh nymbg2 ngan mak lang n kakak aku..sekali mcm nangka jatuh daaa...oke sgt cuak oke!!! mak ndak aku ngandong second baby...dia menjerit aduhhhhh..aku terus kelam kabut g toilet r....paggil pak ndak..pak ndak dh terloncat terkejut smpi gulung kain pelikat singkt smpi lutut dah..hahahaha...punya cuak..aku cuak gak..dh terbyg mcm lm tv kuar drh suma kan..sekli tk dk pa laa...legaaa....yg mak aku dh wat sinetron dramatik.'Allah cmna leh jtuh..pakai buat pa selipar tu..haishh..syg la baby..nk dpt dh susah...."..ok mak aku sgt over..hahaha..tp alhmdulillah..tk dak paa...lega~

2)
cerita ni lak..aku rs sgt dihargai...mak lang aku ni dok pahang..dia ni sgt best kalu dgr crita dia...sbb best cr penympaian dia yg bersungguh sekali muka suma buat cerita mcm fuiiyooooo...gituu..tp dia mmg best r..dia menantu kesayangan tok wan aku..plg baguiiiih senang cerita..dia ada ank 9....rame tuuu...mcm adik beradik mak aku laaa...ms tgh lepak2 lm bilik nyembang2 dok crita pasal ank2 dia @ sepupu aku la kan...tetiba dia sebut...'budak pian tu kalu tk kerana pahcik yg tolong dia...dia tk keja la jd warden penjara tu...kerna budak pahcik ni la' (smbil menuding jari ke muka aku)~  perghhhhhhhhhhhhhhhhh...kerana aku???? aku lak terpinga2 aku buat apa..pastu bru aku hengat..ak buat resume bodo2 jer kot...aku pon pestime buat tuk dia..hahaha..wahhh...nama aku dicanang di kalangan keluarga mak aku...perghhh...rs seperti diriku dihargai...hahahaha...ada gak buat point kat pupu aku nti..baik hg baiki keta aku pian...boh ekzos keta cm hang...kalu tk kerna aku, ang tk leh kerja ngan kerajaan...ok tak prektis t??? hahahah...tk baikss~ tp pian ni adalah antra sepupu aku sblh mak yg baik laaa...seem dia keja kt peneng n ada bengkel..aku bosan p gak lepak sana...release tension tnya pasai keta...kebas skirting keta boh kt keta aku..hahaha...pdn muka hg~

No comments:

Post a Comment