Sunday, May 17, 2009

"happened at the end of semester"

messy room...


tp yg lg lawak bila jiran aku, niza pack barang dia....sampai 14 brg...ema...brg niza 14 brg!!!...tk pham saya bila dia kecil2 kan jd 14..hahahaha...inilah rupa brg dia sorang selepas di 'pack'...

dan ini tempat aku tym last day as a practical teacher....

tak terurus ....my last day was a worst day ever....actually happy sebab aku dah habis practical...tp disebabkan report aku yg last minute...inilah hasilnyaaaa....student dtg nk bersalaman pon tk lyn sgt...tk bersalaman dgn cikgu2 kat sekolah even ngan diha aku pon tk sempt jumpa n bersalaman ditmbh anset yg cm bengong tk dgr org kol... arghhhh ..tensionnyer.....ini semua salah kerja last minute...aku tension bila lecturer aku dok push soh antr report...aku pergi print n pg usm to submit the report...when i came back to the school,nobody there...suma org dh balik sekolah..tmpt dha pon dh bersih..aku tk sempat nk memohon maaf n halalkan papa yg aku wat diorang kecil ht selama aku berpraktikal di smka (p) al-mashoor....sayu gila ms masuk bilik guru masa tu...dah tk da org dah...lg sayu bila aku tgk ats meja aku....

student2 aku bg hadiah...diorang letak ats meja jew...sedih weh....wawawawawa....


miss kak faridah...kak najah,kak lina,kak maizatul,kak azah,kak jalilah,kak nurul,kak gee and others...rindu nk kacau depa...hahaha...miss my students too..cant forget every moment i got from smkap al mashoor....miss dha too!!!

No comments:

Post a Comment