Tuesday, May 19, 2009

feel happy teaching today

hr ni best ngajar english sbb aku wat game ngan diorang...lawak gila.....Zyad nak namakan group dia STEALER group...stealer tu dr perkataan steal(curi)...so untuk jd pencuri dia jdkan perkataan tu stealer...hahahaha...layan ja lah Zyad...

tym rest td ayah kepada anak2 arb ni dtg nk jumpa aku...risau gak ingat nk sound aku kot2 ank dia ckp aku selalu mrh ker apa....sekali dtg nk say thanx to me coz ajar ank2 dia maths....fuh smgt aku....gpun budak2 ni ada exam dr arab saudi kat peneng nanti...so ayh dia minta aku fokus ajar anak2 dia..ok lah...dlm hati aku berdetik...(tk kisahnye...bg la rm1000 ker...anset touch screen yg d latest ker....ok jer)....tp real nyer.....'oh sir..its oke...never mind...i enjoy teach them' ...dlm hati..(nak gila aku ngajar anak hang kadang2)......then aku smile........like this....


No comments:

Post a Comment