Tuesday, May 26, 2009

ecah kena cucuk

ah ha...my niece wan aisyah semalam kn cucuk...lawak gila...4 org pegang dia termasuk la aku....yg kelakar...masa jarum tersentuh kt kulit dia...dia sebut dengan suara yg halus.....'auw!'...pastu br dia nangis waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrfhhhhhhhhh!!!!! nurse situ semua gelak habis....n today...she got fever....sian....

rini kelas bejalan seperti biasa selepas aku bercuti 4 hari ke KL...tp english class agak menarik gila...ada dua orang student br dr thailand msuk ALLC but sorang student lama, Roqib going back to thailand...so sad...huhuh...however our class mmg meletup rini...aku tak taw diorang rini asek pekena aku...yelah...diorang tk dalah pandai sangt english...bila diorang nk gtaw sumthing kt aku, action tk tahan...mmg lawak gila...siap berlakon lagi....yang sorang tu tak taw nk sebut eighhteen (18) in english n he said to me...teacher..my old is...one (dia tunjuk jari nombor satu), eight (gaya nombor lapan)....adoi....mcm2 la rini....

No comments:

Post a Comment