Monday, April 26, 2010

warning letter

muahahahaha...tertunggak rm600 sudah dwet bilik...ayoooo...tak taw...cmno nih...ponin aku pk ni...paper ada lg satu nk exam..last  minute dpt surat tu serabut la siket pala otak aku nih...huh!!! apa? nk halau kerk??hahaha..ntahlah...last minute nk g cr keje tk sempt dh ni...kekeke..br nk pk cr keje kan..aku citer r kt ira pasal ni..then dia pon offer nk tak key in data...bahagi half ngan dia ..adala dlm 300 keping questionnaire untuk aku key in..aku dpt ari jumaat malam..empunya mahu ari isnin...sabtu nyer seharian jd tour guide round penang untuk rombongan student kakak aku dr thailand..wahhhh..sempat kerrr..belasah jer...aku setuju ira...aku maw itu job...asal lepas tuk byr bilik satu bulan pon jadilahhhhh...problem nyer...bayaran tidak diketahui lg...my god...berapa sen dpt ni...tgn aku dh krem giler babeng dah ni...skang dh 250...50 pieces to go...doa2 ler dpt lebih kit...amiinnnn...aku tk maw ader citer kena halau dr bilik sudaaa..nk tinggal mn??dlm keta aku yg tk der road tax tu kah?? wah!! tidakkkkkkkkkkk...

No comments:

Post a Comment