Tuesday, April 20, 2010

keta dlm klinik

eh eh eh...keta aku laaaa...ni kat bengkel lgi....tgh transform...huhuhu..almaklumlah....bumper kat depan senget sebelah...kemek sana sini....lubang sana sini....tapi bukan keja aku k!!! aku buat tebal jer muka bwk mai usm...dlm hati sebnarnya,,,waaaaa..owang lain bw keta molek jer uper...aku ni bumper tunggu hari nak rebeh!!!..muahahaha...keta tu jd cmtu sbb walid aku pakai redah jer bw g kebun..msuk lobang pon lobang la..msuk jerrrr...ada satu ms mak aku citer...dia tak nmpk ada org buat longkang kat depan msjid(time tu dia odw blik sembhyg), dia terus redah jerrrr...mak kata lagi, depan keta dlm longkang, bontot keta kt ats...waaaa...sangt malu...kekeke...tp led aku relek jeeer..mak kata 10 org gak tolong tarik..tp tk berjaya..then dia blik umah jln kaki...muahahaha...mungkin nk pk kat umah kot cmner nk wat..hohohoh..tol ke tak aku tak taw r...kekekeke..gmbr ni aku amek dr blog ema...sbb gmbr ni dia amek ms aku pegi lawat keta aku kt klinik ritu...thanx ema!
skang keta dh siap...tapi gmbr nti upload...tk der kamera r..huhuhu..tp mlangnya...selepas beberapa hari aku amek...road tax dh mati...waaaaaa..tk der dwet lg nk byr...aku kasi dia rehat kt parking tekun..take a rest r!!!

nti dah byr..aku bw g jln okesh!!!

No comments:

Post a Comment