Thursday, July 16, 2009

joging tingktkan stamina!!!

hahahaha....pg ni ibah dtg usm...per lg....timba ilmu la ktorg ni...wakakaka...mklumlah dia kan br kawen...kelakar...suma nk berhimpit jer ngan dia...asal berdua jer ngan ibh..suma org ckp...weh,korek rahsia sorang2....mcm tu lah...budusssss....tp...sepanjang bersama ngan pengntin br ni...rumusannya adalah 4...

  • jg badan...nanti laki kutuk
  • mk sure bdn tk berlapis mcm kek apollo..nti kn kutuk lg
  • jg stamina!!!
  • kerja keras
aku tk phm suma tuh!!!hahahaha...papa pun....hope ibah hepy selalu ngan laki dia....kehadiran ibah wat aku rindu the havoq gang aku...bila korang nk dtg lak?? rindu lew kt korang...
nuha,nisa,aimi,wacan,haida,deli,dha n sape2 lah rs pernah lepak ngan aku....miss u oll!!!

3 comments:

  1. pocik..,mish u a lot too! tunggu kedatangn ak k..,hahaha

    ReplyDelete
  2. to aimi....cepatler dtg...meriahkan best cream kepit kitorang...tp yg pasti bukan aku yg kepit ler...org yg lyk jew..hahaha

    to kak vero....tu br tips kak...hahaha...

    ReplyDelete