Wednesday, July 29, 2009

demam melanda....

huhuhuhuh...demam melanda???yup!!!!....tp.....ada pengalamn lawak yg aku rs cm bangang je kalu kenang

pengalaman 1 : dapat nek ambulan pg pusat kesihatan usm dgn ema (niza jeles)

pengalaman 2 : dalam ambulan ema curi tisu untuk buang hingus dia....ema2...lyn jelah...

pengalaman 3 : seksanya bernafas pakai mask...aku selesema ler nurse...

pengalaman 4 : g toilet nak amek urine naik wheelchair...cm poyo giler...

pengalaman 5 : jiran katil bertentangan aku budak kecik lg....dia demam panas gak...yg lawak...nurse tanya nk minum milo tak?? dia ckp,nak!!nak air teh!!...adoi...demam2 demand yer..ni sepital ler...tergelak aku

pengalaman 6 : nurse bg aku minum milo ngan biskut gandum...mana aci!!! budak katil depan aku dpt snek!!! tak fair tol nurse!!!aku nak snek gak ler!!!

pengalaman 7 : bercandid amek2 gambr bukti masuk sepital....inilah kalu si ema jd pengapit!!! sakit pon rs happy...

pengalaman 8 : tidoo...tidooo....tunggu result darah n urine test...sekali dengan ema belayar...uish...bek tido kt bilik cmni....

pengalaman 9 : discuss ngan ema cmne nak balik if result aku negatif dr sebarang penyakit haram tuh....hmmm...nek bas ker???bapak cm malu giler tym dtg nek ambulan,balik jtuh standard ler nek bas usm...dhler aku pakai suar tido jer....tidakkkkkkkk!!!!

pengalaman 10 : register masuk wad ema!!!mmg kelas...pg2 dia buat bising...paksa aku mandi...suruh buat regangan otot(dh mcm org tua aku rs), sedut udara segar....'emaaa,sy pening laaaaaaaa'....ok...dia soh rehat...aku decide g mandi...pas mandi, masuk bilik dia lak yg membuta...okelah...aku kasi A- tok nursing course kt dia....hehehe...

p/s : by the way...thanx ema..sudi teman tym sy skit..care awk pd sy akn sy kenang...mcm sy ckp...if awk sakit...saya sanggup basuh........=)

to kak vero..thanx god !!!tym cun giler kak vero smpi usm..hehehe..selamat...tk yh nek bas balik bilik...kikkiki

1 comment: