Wednesday, July 15, 2009

happy ending!!!

hahaha..setelah bberapa hr mati kutu cr keja...akhirnya semalam aku dh dpt keja pon...alhamdulillah...tp mmg guna ayt power lu r...bermulanya seperti ini...selepas aku buat keputusan msg abg azli...

aku: salam abg...ada keja kosong tak...tk kisah keja papa pun....cuci toilet ker, iron baju ka...basuh baju ka...print2 ka..taip2 ka...kalu ada ofer lew..

(ayat mmg desperate keja gila)

abg azli : ada la...bila free???

akhirnya penantian n usaha aku pon tiba...hahaha...semalam aku ngan ema pg sesi temuduga la bajet....lawak2....soalan pertama....masih single??..oh..single2....hakhakhak...budus...tp papa pon mmg happy giler dpt job smpe lupa pasal payment...ahrg...tkpelah...wat lu lah keja...

yg g best...settle jer job yg abg azli bg....terus jer dpt msg dr pn.faridah mana ntah tuk home tuition ank dia...setelah beberapa hr aku mengiklankan diri....tp pasal payment tk berapa nk cantik cikit...dh ler agak jauh dr usm tuk berulang alik....so pasal job tu hold lu...tk pelah...jnji job yg abg azli kasi ni aku tk sia2kan...

in the mean tym...rs nk balik umah r...sindrom dh dtg dah...kempunan sardin mak masak...

No comments:

Post a Comment