Friday, October 8, 2010

tak leh blah! (part 1)

haaa..apakah ?? rini aku asek tersenyum sendiririan...aku nk gelak golek2 sebnrnya..tp tkder geng..benda ni antara aku dgn rumet aku first year dulu time degree...Siti Nur Izdihar...perghhh..mmg giler...puncanya peristiwa kami berdua terngiang2 dlm pala otak haku ni sbb pg ni aku ada taklimat kemasukan markah student dlm sistem...pastu ada la selang seli pasal jadual kena jg exam final diorang laaa..pastu ada cerita pasal student2 yg meniru...org yg bg tklimat tu ckp la mcm2 jenis yg meniru antaranya...nota kt pemadam...kt kalkulator..kt tudung..kt tgn....(masa ni aku dah senyummmmm)...hahahahahaha..tp antaranya yg aku gitaw kt ats tu tk der k yg aku buat...ada yg lain...nti aku update..kena g meeting lg..ohhh..bosannya...

No comments:

Post a Comment