Thursday, October 28, 2010

si pari-pari va va voom!!!

semalam adalah first time aku jaga exam final bebudak kat sini...bila dapat jg dewan besar rs jer nk maki ...penat tu jalan...kaki aku dah mcm haper sakit...tobat pakai kasut flat jer pasni...3 jam tuuuuuuu...bukan ini yg aku nk citer...tapi student yg amek exam...mmg mcm2 gelagat diorang bila exam...ada yang seolah2 berpidato jwb soalan...perghhh..mantap tu, ada yang cool..ada yang kesejukan.......exam yang aku jg ni..paper english...dan..selama aku hidup 23 tahun 10 bulan...ni la pes time tgk paper english leh bawak kamus..bapak best wooooo!!! tak kisah la eng-eng pon..best woooo...agak teruja nk jg exam..sebabnya

*aku tk pernah jaga
*aku dapat tukar jadual pengawasan last minute
*nk rs feel nyer menjaga exam

selepas 15 minit diorang start menjawab....................................






















AKU SANGAT BOSANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!

dannn..mula la timbul perkataan..KALAU...

kalau la aku jadi pari-pari dimana tk dak sapa tgk aku..nk ja aku p kaco budak2 tgh exam ni...hahaha..aku akan bisik

  1. ye ker jwpn cmni..cm slah jer
  2. buruk giler tulisan..mcm mn lecturer nk baca
  3. awk ni hensem la..ada abg tak? (time ni mmg student betol2 hensem ok..=)..ahahaha)
  4. woi...ko ingat ko cantik sangattttt?? (mmg dia cantik)
  5. cik kak, kain terselak tuuu...ayoooo...
  6. eh berat ko bapa??
  7. eh ko sedar tak..ko ni control2 macho pon..tapi ko tu PENDEK...kekekeke
hahahahaha..ms ni mmg dah senyum sorang2 smbil round dewan..kalau la leh jadi..cm best jer...dan terus aku teringat ema yang berada di UiTM Shah Alam dan anak sedara aku Dija kat UiTM Melaka...mmg kalu dapt jadi pari-pari aku kaco diorang dulu...sumpah aku aim diorang..hahahahaha..

2 comments:

  1. hamboi misss. ni miss jaga kat mane time niy.
    nak kenal yg bullet nombor 2 tuh.
    *hemsem*
    lalala. haha :D

    ReplyDelete
  2. hahahaha....rahsia2...itu contoh jer lahhh

    ReplyDelete