Monday, November 2, 2009

tak taw tak taw tak taw!!!!!

waaa....tk besh nyer jwb exam tasat...tak suka tak suka tak suka!!!!! bfore g exam td, aku p bilik niza lu....dia ajak aku g joging...aku ckp kt dia...depends on how my mood after exam k...then...td..after exam...not really in gud mood...so i wanna runnnnnnnnnnnnnnnn!!!! nizaaaaa...jom joging dr tekun smpi minden...minden??jap2...pk lu...mau tido terkangkang tk study mlm ni...hohohoh..ok lah...kt stadium je lah...o tasik bewak...

cuba motivate diri aku nih...pahcik...let it go keh...past is past...bior lew....dh lepas...next paper lak keh!!! go go pahcik go!!!!

3 comments:

  1. gambate2 pocik!!!hahaha...patah kaki aku melayan ko round minden..niat di hati nak cari jodoh, tgk2 jodoh bz study...hahaha... sok lah smbung mission ek...dokek2 yo dah laa...buek apo poie jaoh2 buek saket kaki yoo..

    ReplyDelete
  2. itu jer niat ko eh...cr jodoh!!! jln kasi pinggang patah lg wei!!! thnx sudi lyn aku...sapa lg nk lyn aku pasne..huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. nak ikutla p jog kat tasek bewak leh?haha

    ReplyDelete