Sunday, November 1, 2009

supper yg best tym study week...

hohohohoh...rezeki2...ingt kt umah lak...kalu tym sekolah lu...tgh2 study ni ader jer mknan kat dapur aku geledah...abes kuat wat scramble egg mkn ngan roti pon jlan...skang ni...mcm gak zmn2 undergraduate...ader rice cooker pon on jer bab2 nk memasak ni...td bosan aser kt bilik...lpak lew bilik liza...geledah mknan kt bilik dia...tp dah tk der per...oops...aku rembat crispy ko niza!!! halal eh...hehehe...pastu liza tanya aku...naper cik..lapar???wat la cucur..ader ikan bilis ni...adoi...mls nyer nk membuat...nk melantak jer perasaan...hehehe...lia lak offer.bior lia wat kan...cantekkkkkkkkkkk!!!!!hohohoh....aku pon tolong lew lia wat cucur..tolong buang taik ikan bilis jer...hehehe...niza..khas tuk ko...al-maklumlah kredit tuk heater n bilik ko aku lepak...hehehe


 'cucur ikan bilis tada niza'



'cucur ikan bilis tada niza sedang digoreng'



'cucur ikan bilis tada niza dah siappppp'






 'cucur ikan bilis tada niza siap utk dimakn smbil study'





hahaha...best tak???boleh lah kan mknan kt hostel...hehehe

p/s: psstt...mmuah!!

No comments:

Post a Comment