Sunday, September 20, 2009

raya pertama aku...

kali ni raya aidilfitri lain mcm ckit coz selalunya setiap kali raya aidilfitri ada kak ya,abg wan n mek chah..but this tym,last minute depa decide ry kt yala,thailand...hurm...ok lah...tp makkkkk aiiiii....aku ngan adik aku,nasuha mcm nk mampus last day posa tuh...keja bertimbun ler mlm raya....penat seh...raya kali ni  yg balik hanya kak intan n family ngan kak pah...syed kechik tak blik kali ni...mcm biasa lah abg nazri pn ada...rya kali ni besh gak...tp fmily aku majoriti pompuan jahh...hahaha...lelaki hanya 3 org...led,abg nazri n abg li...13 org lagi pompuan belakaaaa....hahaha...7 drpdnya adalah anak sedara perempuan aku...tu pon tak cukup column coz wan aisyah junior n ika tak dak...wlau pnt cmno pon...heppy gak coz raya kali ni aku wat....

  • kuih siput...(3 kilo adunan...tido 3 round bru siap tenyeh kuih siput tuh)
  • balut ketupt ngan mak...huduh pn huduh la jnji siap
  • buat kek dorset resepi ema...(wpun buruk rupernyer...tp sumer puji sedap...yeayyyy...(kredit tuk resepi ema)

ok...jamu mata lak ngan gmbar2 raya pertama aku ini...



12+ 1 photographer




dija, aisya n nda cik menggedix

 
buruk nyer lah kek aku...huhuhu

 
aku ngan adik bersama2 anak sedara pompuan belaka

 
aku ngan kak pah

 
wan aisya n nda chik

 
aku lew ni (tak cukp tido)



 nda su(adik aku) n wan aisya


aku ngan kak intan yg vogue =)

p/s:
  • 1. baju raya led aku terbakar...iron panas sgt...mak aku nyer keje...huhuhuh...tp mak tak sengaja...terpksa led pakai baju tym aku konvo ritu
  •  aku tak sbr menanti kepulangan wan aisyah junior@mek chah@baby...cepat la balik...nda cik ngan nda chu bosan r...huhuhuh..sunyi mcm tk dak org ja kt umah mlm2...cepat blik keh...nti leh upload gmbr bersm mek chah lak...mmuahhhxx!!

No comments:

Post a Comment