Monday, August 1, 2011

ramadhan tiba lagi

Tahun ini adalah kali kedua aku sambut ramadhan di Perak...mengenangkan ramadhan kali pertama di sini sungguh sayu jer hati ni..yelaaa...buka posa sorang2.tkder member.huhuhuhu..member2 pon org perak gak..so mestilah diorang dengan family diorang..aku?? sangatlah seperti berada di rumah orang-orang tua yang ditinggalkan anak-anak..haishh..sangat touching dowh...dengan takda bf nyer...eh..apa kaitan lak ni???hahahaha

TAHUN INI??? yeay...rasa mcm best jer tahun ni..sebab? sebab aku ada member yang best tahun ni...ada ayu, laki ayu (cik pendi), ada sharina...dan lain2 lagi..tapi yang akan berbuka dengan aku kompom2 mereka..yeahhh...aku tidak berada di rumah orang-orang tua lagi tahun ini...yeayyyy..PLUS..mereka bertiga berniaga di bazar ramdhan tahun ini...semangat tol cr duit lebih..harapan dan doa aku pada sahabat2 aku ini semoga bisnes mereka membawa keuntungan..aminnnn...kalau aku dapat sepasang kasut raya pon jadilaaaaa..hehehehe.. 


Semoga ramadhan kali ni aku dapat kutip banyak sikit pahala dari tahun2 lepas...insyaAllah...


jugak nak update gambar pegi holiday ngan family baru2 ni di Langkawi...erm..takder la holiday sangat..kebetulan saja..urusan keluarga in other words.....=P


 aku dan adik

 led dan mak..(lawak giler led tak dak gigi..kikiki)
 kak ya anak beranak

 wan aisyah berspender
 ok..gaya ni bukan sengaja..siapa2 nk termuntah minta maaf..ini candid yer.=P
 kak ya and abg wan
 slack la gambar mak..ada background bergerak...hahaha =P


 kak ya yang garang








 lapaqqqq
 tokak telinga lak



tadaaaa...sekian tuk kali ni...mmuahhhh

No comments:

Post a Comment