Wednesday, July 27, 2011

aku memang ada hajat...

okeh..secara jujur sejujurnya..memang aku ada hajat untuk post entry2 baru di kawasan ini...tp apakan daya...semua hajat itu terbantut dek kerna aku tkdak kamera..mcm tk feel ja tk leh upload gmbr mcm blog2 org lain...huh!aku sangat kurang tidak berduit...ohoi...tapiiii..haaa..ada tapiiii....ada tapi...tapi...nanti aku sambung..sebenarnya ini adalah mslh kedua apsal aku tk update blog...aku kekeringan idea untuk menaip...rs mcm dah tua sgtttt...haishhh...~aku memang sangat tua~

4 comments:

  1. oiii..kamu ada di cni??malu la pasni nk mencarut2...hahahaha...

    ReplyDelete
  2. hahah! kantoi kantoi hahaha! sy dh lme kot usha blog cik pah ni. hahah!

    ReplyDelete
  3. eleh yer kerrr....pas awk dah hbis diploma show kan..tk dok seri iskandar dah kan???tkper...=P

    ReplyDelete