Friday, October 2, 2009

ketidak terurus diriku

oh tidak....apo nk jd daa...kelambakan asenmen yg gelak terkekek2 kt aku wat aku cm nk sepak2 terajang jaaaaa....air kopi cap ketapi dah berjug2 aku belasah tuk memastikan mata stim aku tidak terus stim..oooo makkkk aiiiii...kepenatan diri membatukan diri berjam2 ngadap laptop tuk wat ayt power membataskan usaha aku bila perot duk krok krek krok krek....mcm besa r...aku kalu tension...asek laparrrrrrrrr....waaarghhhhhh......bdn dh makin bulat sebulatnya bola...selagi tak settle final exam...perot aku semakin lapar n lapar n lapar....usm...aku nk blik dh ni..dh seminggu aku memonteng kelas ats sbb tertentu yg tk dpt dielakkan...perot....tlg la..berhentilah wat lg hip hop...aku nk kurus...byk org book aku jd pengapit ni...tidakkkk....akuuuuuu laaaaaaaparrrrrrrrrrr

1 comment:

  1. p mknlaa kalu lapar..,kalu lpar,satu habuk keje pon xjalan..,jgn stress k pocik..,sabaq byk2

    ReplyDelete